4 saker jag alltid har bredvid sängen.

1. Ett glas vatten. Jag blir typ alltid törstig om jag vaknar mitt i natten och då är det jobbigt om man måste gå upp för att dricka. Och så vill jag alltid ha några klunkar vatten när jag vaknat på morgonen.
2. Elizabeth Arden Eight Hour Cream. Smörjer alltid på ett lager på läpparna innan jag lägger mig. Ibland smörjer jag in händer eller armbågar om jag är väldigt torr.
3. Scratch Nail Food. Jag är halvdålig på att använda den, men det är extra viktigt att använda den varje kväll under vinterhalvåret. När det blir kallt ute blir naglarna torra och sköra, vilket kan avhjälpas med en nagelolja.
4. Handkräm. Precis som naglarna så blir även händerna supertorra av det kalla vädret. Jag smörjer in mig varje kväll innan jag somnar. Jag har även en liten flaska på jobbet och brukar även ha en i väskan. Smörj, smörj, smörj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback