Överraskningssnygg!

Idag är en sån dag som man bara känner sig ful och eländig. Känns som att man har påsar under ögonen som hänger ner till knäna och sminket hänger på sniskan och håret ska vi inte ens tala om för det känns så platt och fult och trist. Och så råkar man se sig i spegeln. Fullt beredd på att man ser ut som hell. Och så bara är man galet snygg. Värsta överraskningen! Okej, galet snygg var att ta i. Men jag ser fräsch ut iallafall. Och mitt hår, det är faktiskt galet snyggt! Har the best hairday ever!

Nu ska jag försöka vara glad över det, istället för att sitta och tjura över det faktum att jag bara varit på jobbet en timme när det känns som minst tio. Bara sju timmar kvar nu.... Yaaaaay.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback