En vecka kvar nu!

Imorrn börjar den berömda CIDESCO-veckan. Veckan då allas rätta färger visas. Vi får se vem som klarar att arbeta under press och vem som bryter ihop av stressen. Jag har redan satsat mina pengar på några säkra kort som inte kommer palla trycket. Jag tvivlar också på att alla kommer att klara sig. Det praktiska är nog inget problem för nån, men det teoretiska kommer nog vara svårt för en del. Jag känner mig rätt så lugn inför de flesta delmomenten. Känner mig lite nervös inför vichy/kurbad bara. Fast inte så jättemycket. Det ska mest bli kul faktiskt. Jag älskar att jobba under press och presterar bäst då.

15 månader har gått otroligt fort. Det trodde man inte när man började. Och definitivt inte strax efter sommarlovet. Men så plötsligt var det jullov. Och ännu mer plötsligt var det examen. Snart är även den veckan över och jag står arbetslös. Eller nej det gör jag faktiskt inte, jag har ju fortfarande kvar mitt glamourösa extraknäck på nummerupplysningen. Men där hoppas jag att jag blir kortvarig efter examen.

Jag har redan gjort upp planer för efter examen. Iallafall första veckan. Då ska jag göra följande:
* Sova tills jag vaknar
* Dricka litervis med min favvodryck - kaffe! (Och ja, Hanna, jag ska dricka Brunkullate också)
* Slöa i sängen/soffan framför datorn och kolla på serier
* Sova lite till
* Slöa lite till
* Kanske åka in till stan och bara driva runt

Ska bli så jävla skönt! Jag längtar verkligen! Men naturligtvis ska jag göra vettiga saker också:
* Skriva CV
* Söka jobb på massa härliga span och mysiga salonger
* Anmäla mig på produktkurser och lära mig massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback