Matthew Williamson for H&M

Oj, hoppsan, råkade visst köpa lite mer än jag tänkte... Men det var som att jag inte hade någon kontroll och att kroppen liksom helt själv köpte kavajen och scarfen också... Helt utan att hjärnan sa åt kroppen att göra det... Jättekonstigt. Och så bestämde sig kroppen för att den ville ha scarfen också. Den visste den ju inte ens om förrän ögonen såg den i shopen. Hjärnan hade ju bara tänk sig t-shirten med fjärilarna på och så halsbandet. Men så plöstligt låg där även kavajen och scarfen i min shoppingbag. Klick, klick, klick. Så bara helt plötsligt hade jag beställt hem grejer för 1800:-. Hoppsan, hejsan.

Edit: Eeehh... Förresten.... Är det någon som vet vad det är för mått på scarfen? Jag tryckte ju liksom bara på köp, man blir så stressad för att grejerna tar slut... Så jag har ingen aning om hur scarfen är... Haha. Nåväl. Det är en Matthew Williamson, så den lär ju va kick ass!!!

P.S. Berätta inte om detta för min pojkvän. Han kommer tycka jag är dum i huvet. D.S

P.S.2 Äh, skit samma. Vet ni hur mycket han lägger på bilgrejer? Som är helt onödiga? En kavaj däremot är sjukt nödvändig! D.S.2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback