Vill hem.

Har just anlänt till jobbet och längtar bara hem. Känns som att jag aldrig är hemma. Och jag får definitivt aldrig ligga och dra mig i sängen med min älskling och bara ha en skön dag med filmtittande, skräpmatsätande och soffliggande. Jag längtar tills skolan är slut så himla mycket. Den här livsstilen jag har nu är ohållbar. Jag har nog aldrig mått så dåligt i kroppen. Och jag är alltid trött. Plus att när man bara umgås med tjejer hela dagarna och dessutom jobbar inom skönhetsindustrin så kan man inte hjälpa att känna ett sting av dåligt självförtroende. Speciellt när huden ser ut som crap och alla kläder är från förra året. Suck. I-landsproblem, jag vet, men för mig är det stora problem.


Skulle inte ha nåt emot att krypa ner i den mysiga hotellsängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback