Öööh... va???

Mycket ska man höra innan öronen trillar av... En man ringde med urtaskig mottagning och sökte numret till ett företag. Jag hittade numret men samtalte bröts så jag skickade det i ett sms till honom. Så ringde han upp igen efter någon minut, innan han hunnit få sms:et och frågaed efter företaget. Jag talade om att det var mig han pratade med innan och att jag skickade ett sms med numret. "Jaha, men då debiterar du inte mig för två samtal då?" Ööööhhh.... va? Skojar han eller? Som om det skulle va vårt fel att han ringde upp igen... Tack för hjälpen var det nog meningen att han skulle säga men så stakade han sig på orden. Ja så var det naturligtvis.

Kommentarer
Postat av: Tess

Snygga färgen i bloggen..:)

Hur gjorde du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback