Jävla idiot!!!!

Jag har aldrig någonsin känt mig diskriminerad på grund av mitt kön. Men nu så ringde ett jävla cp. Jag vill ringa upp han och tala om hur dum i huvet han är.

Så här löd samtalet:
Idiot: Hej, numret till kundtjänst på Åhlens City i Stockholm
Jag: Okej... Det är 08....
Idiot: Koppla mig
Jag: Du ringer från kontantkort så tyvärr kan jag inte koppla dig, vill du att jag skickar numret på ett sms?
Idiot: Okej, men de har kopplat mig förut.
Jag: Okej... Men det ska vi inte göra....
Idiot: Det är klart det ska va problem när man snackar med en brud *klick*

Jävla idiotmongo! Jag hann inte ens förklara att om jag kopplar honom så kommer han hänga kvar på våran taxa. Men, men, han kan ju ringa och bli kopplad av nån kille då om de är så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback