Hot Stone

Idag hade vi hot stona massage på schemat. Det var den bästa behandlingen på länge. Underbar att få och ganska skön att ge, även om det kändes lite hattigt. Man ska först smörja på scen tao body splash i en viss ordning. Stenar vid njurarna och en på magen. Sen är det på med massageolja i samma ordning som body splashen. Sen är det dags för stenar i samma ordning ungefär. Dom var så sköna, det var synd bara att de svalnade så fort, skulle helst viljat haft en ny sten för varje kroppsdel, men man använder en till en sida. Efter stenarna gjorde man energimassage i samma ordning som man gått med stenarna, man gör som åttor på olika kroppsdelar och det var sjukt svårt att få in groovet. Sen fick man vända sig om och proceduren upprepades på baksidan, med nån snitsig akupressur på ryggen som jag inte minns vad den hette.

Direkt efter massagen så kände man sig väldigt trött, men efter ett tag så kom det jättemycket energi. Nu känner jag mig lite tröttare igen, men typ tio minuter efter massagen så fick man spring i benen som höll i sig nån timme. Så hot stone kan jag verkligen rekommendera alla som är sugna på någon avslappnande behandling! På onsdag ska vi ha spa-behandling igen och då ska vi nog ha fruity beauty kroppsinpackning. Känns som att det kommer bli kliigt, det var det iaf i ansiktet....

Hot Stone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback