...

Jisses. En del folk fattar ju verkligen inget. Som kvinnan som ringde nyss. Hon ville ha numret till service. Jaha, vilken service frågade jag?
Hon: Ja, men typ såhär bilar, alltså road assistance eller nåt eller...
Jag: Bilbärgning då eller?
Hon: Nej, om man har fel på bilen....
Jag: Ja, men då är det ju tillverkaren du får vända dig till i så fall. Vad är det för märke?
Hon: BWM
Jag: Ja, då har du ju BMW Group och en del verkstäder.
Hon: Jaha, men har de öppet nu?
Jag: Det vet jag inte, det står inte...
Hon: För det är akut. Jag ringde förut och blev kopplad till nån sån här typ... road... assistance... Alltså det är ganska bråttom. Det ska va nån road assistance...
Jag: Jaha, ja, jag får ingen träff om jag söker på det, men det finns ju assistancekåren som har öppet dygnet runt.
Hon: Nä, men det måste va hos bmw... Koppla mig till dom.
Jag: okej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback