Sista lovdagen... Suck....

Detta inlägg började skrivas igår, men blev aldrig klart, men här kommer det:

Jaha, så var det sista dagen på lovet. Istället för att vara ute i solen sitter jag inne på jobbet. Men om en timme har jag lunch. Och då ska jag ut i solen. Fast jag har faktiskt lyckats få lite färg. Har streck efter bikinin. Det du.

Andra saker jag gjort under mitt sex veckor långa lov är:
* Läst sex stycken böcker! (samt börjat på en sjunde & hunnit igeom hälften av den, började även på en till men den ska jag läsa efter den sjunde)
* Varit hos mamma tre gånger
* Varit i Göteborg en gång
* Varit spyfull två gånger
* Varit ute på krogen
* Ätit en räkmacka som kostade 185 kronor och var värd varenda öre
* Varit på begravning
* Rivit ut en garderob
* Jobbat
* Blivit otroligt lat
* Trots min lathet har jag motionerat rätt mycket
* Färgat ögonbryn (på mig själv & andra) och vaxat ben (på andra), och gjort mask på mamma
* Bråkat med Andreas
* Blivit sams med Andreas
* Sett Andreas på tv. Han är den supelånga killen i de pyttesmå shortsen i pingvin-sm reklamen på femman.
* Spelat bilbingo och vunnit 500 spänn, katshing!
* Köpt ny kalender
* Sett nästan alla Lyxfällan-avsnitt
* Sett nästan alla Hells Kitchen-avsnitt (hela säsong 4 utom finalen, hela säsong 1 och några från säsong 3. Säsong 2 har jag sett tidigare)
* Gjort pedikyr på mig själv
* Fixat supersnygga gele-naglar hos Jane två gånger

Jag tror det var allt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

inte vet väl jag men det ska vi nog styra upp snart, måste kolla på vädret när det ska vara finväder juh... ikea går när som, typ snart... jag kan ju JÄMT! (land)

2008-07-14 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback