I need sleep.

Är galet trött. Har inte sovit på typ en vecka så ögonen är helt paj och kroppen med för den delen. Borde äta nåt, men vem orkar... Har inte ens orkat stänga av ipoden så jag sitter och lyssnar på Obie. Men ingen är hemma ändå så det spelar ingen roll. Andreas har dumpat mig för kvällen. Han ska se Kung Fu Panda med hans goda vän Viktor. Och jag får inte följa med för de ska ha "ensam-tid" med varann. Buhu. Fast det betyder att jag har chans att komma i säng i tid.

Dagen har gått rätt fort iaf. Började med.... Öööhh... En frans- brynfärg? Shit, känns som hundra år sen ju fast det är bara 8-9 timmar sen... Resultatet blev riktigt snyggt, även om jag hade världens sämsta pincett. Min har "mystiskt försvunnit" (nån jävel har snott den, bitch! och ja, jag tror jag vet vem det är) så jag fick låna Hannas sopiga pincett. Det hade nog gått lättare att plocka bryn med fingrarna.

Efter frans- brynfärgen så hade jag en pedikyr utan lack, jag blev asnöjd med resultatet. Och jag tyckte verkligen om den kunden. Så hon fick mycket kärlek och omtanke under fotmassagen. Efter middags-rasten hade jag en ansiktsbehandling på en härlig kvinna. Hon solade aldrig ansiktet, men kroppen stektes på i solen. Så hon var pepparkaksbrun på kroppen, med matchande slapp-rynk-hud och ansiktet var kritvitt med hur fin hud somhelst, jättebra spänst och allt. Såg helknasigt ut, som om ansikte och kropp inte hörde ihop.

Igår gjorde jag rent mina make-up borstar, det behövdes verkligen. Alltså nu pratar jag om de jag använder på mig själv, de jag använder på kunder tvättas varje gång de använts. Ska börja tvätta mina penslar en gång i veckan nu och se om det kan hjälpa min hud. Jag har mkt pormaskar och så på kinderna, just där jag har rougen... Så vi får väl se om ett tag...

Nu ska jag duscha & fixa nåt att käka och kolla på Hells Kitchen.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback