Fest ikväll.

Och jaghar som vanligt klädångest. Jag tycker att alla mina kläder är otroligt fula. Eller några pärlor har jag ju. Men de känns antingen för fina för hemmafest eller så använder jag dem hela tiden. Så har jag bara fula kläder kvar att välja på. Hinner inte tvätta. Har inte råd att köpa nytt. Inte tid heller. Sittre på jobbet nu och kan inte rota igenom min garderob. Ska nog uppfinna en vitruell garderod. (Nu har jag skrivit garberob båda gångerna jag skulle skriva garderob). Då skulle man kunna ladda upp bilder på alla ens kläder och acessoarer och väskor och skor och så kan man kolla i garderoben var man än är. Gud vad smart. Jag har tagit patent på det, så ge fan i att försöka kopiera mig. Den som försöker stämmer jag.

I alla fall. Vad fan ska jag ha på mig??? Vem vill komma hem till mig och rota runt i min garderob och bestämma vad jag ska ha på mig?? Jag är hemma vid fyra, möt mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback