Bilbingo is the shit! (men brevet från banken var mest shit...)

Igår var jag på bilbingo med familjen. Äntligen. Som jag sett fram emot det. Jag vet, det låter som värsta pensionärsgrejen, men det är rikitgt kul. Man sitter ute & fikar & spelar bingo & när nån får bingo så kastar man sig in i bilen för att tuta. Och så kör man först en rad, sen två rader & sist full bricka. Så man har ju hur stor chans som helst att vinna. Och det gjorde jag. 500 spänn!

Det var väl tur att man fick de pengarna cash, för när jag kom hem från mamma nu så hade jag fått brev från banken där det stog att de fått information om att mitt kortnummer kan ha kommit i orätta händer så jag måste kontakta dem för att spärra kortet och byta det till ett nytt. Drygt. Fast inga transaktioner har gjorts med kortet av någon annan iallafall. Skönt.

Nu ska jag sova för jag är aptrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback