Vad duktig jag har varit idag!

Såhär duktig som jag varit idag var det längesen jag var. Jag har städat, diskat, tvättat, plockat bort disk, ställt in ren disk i skåpet, tvättat lite till och gjort instuderingsfrågorna till näringsläran.

Klappar mig själv på axeln.

Hade min första jobbiga kund idag också. Eller ja, jobbig och jobbig. Hon var krånglig. Frans- och brynfärg är inte alltid en dans på rosor. Särskilt inte om kunden själv inte förstår att hennes fransar är tunna och mesiga och att det inte alls är jag som fått på för lite färg.

Oh, well. Stort tack till Birgitta som hjälpte mig reda upp situationen!

Nu ska jag gå och kolla på totalt ointressanta och väldigt förutsägbara alien vs. predator. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback