Twice in one day, r u freakin' kiddin' me???

Så ringde han igen. House of Pain mannen. Den här gången utspelade sig dock samtalet lite annorlunda mot för hur det brukar låta.

- Hej, jag skulle vilja ha numret till House of Pain....
Jag låtsas som att det inte är 357:e gången han ringer mig och frågar, utan knappar in namnet och får upp listan på alla House of Pain Studios i Sverige.
- Häftigt namn va, inflikar han medan jag skriver.
- Ja, verkligen, skrattar jag som om det var första gången jag hörde det. Vilken ort ska du ha numret till?
- Ja, just det, de finns lite överallt va? Ja... Stockholm...?
- Ja, då finns de på verkstadsgatan eller i Järfälla.
Här tar samtalet en ny vändning, även om jag i bakhuvudet känner igen hela samtalet från min start här.
- Ser du om det är någon av dem som utför intimpiercings?

Are you freaking kidding me???

Han fick numret, för 357:e gången, och låtsades skriva ner det, för 357:e gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback