Telefontid på psyk

Gissar att söndagar är den dagen i veckan alla som är intagna på psyk får ringa fritt. Den ena galnare än den andra. Vissa sluddrar om att de vill ha nummer till någon tjej, 21 träffar får jag. Ge mig nummer 18 då säger han. Okej säger jag och ändrar sista siffran i numret, känns inte riktigt rätt att ge galningen nummer till vem som helst. Så skulle nog alla göra. Nästa kille skriker i luren när jag svarar (inte till mig dock, men jag höll ändå på att bajsa ner mig). Han vill bara ha öppettider. 10-18 säger jag, du har 20 minuter på dig. Det är bra, tack, tack, puss, puss ropar han tillbaka. Tidigare ringde en kille och försökte nog ha telefonsex med mig. Jag tackade vänligt nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback