First one down, an assload to go.

Då har man klarat av sin livs första kund. Gick bra förutom att jag var galet nervös. Som tur var var det bara en ansiktsbehandling, så det var lätt. Får se vad det blir för nåt imorrn. Då blir det säkert Agda 75. Fast det gör inget, damen som vad där idag på manikyr var hur skön som helst och berättade spännande historier om hennes resor i Afrika. Hon berättade lite väl högt, så en av handledarna fick be henne vara lite tystare... Men hon var härlig!

Men nu är det dags att plugga till kemiprovet som kommer att gå åt helvete ändå. Så egentligen skulle jag bara kunna lägga mig i soffan & kolla på nån film & bara ta det lugnt. Men, jag ska väl göra ett försök. Kan ju alltid hoppas på bara multiple choice-frågor.


image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback