Butterflies in my stomach....

Seriöst. Jag vill kräkas. Är sjukt nervös. Imorrn ska vi börja ta emot riktiga kunder på skolans salong. Jag dör. Jag tror jag sjukanmäler mig imorrn. Fast det ska bli lite kul när väl första kunden är avklarad. Jag får säkert en pedikyr. Agda 78 som inte sett sina fötter på 25 år. Liktornar, vårtor, svamp, diabetes och allt annat man kan tänka sig.

(Har man diabetes så innebär det att man har sämre känsel, cirkulation och läkningsförmåga vilket innebär att om jag ger någon med diabetes en pedikyr & råkar skära ett pyttelitet sår så kommer kunden inte att känna det och det kan så småningom leda till en infektion. Så själva sjukdomen diabetes har jag inget emot på det sättet. Så fick jag det sagt också. )

Nu ska jag nog gå & gömma mig på toaletten tills det är dags att dra om en knapp timme.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback