Booooring

Fredagkväll och jag sitter hemma och halvsover. Igen. Ensam. Så är det att vara student. Inget liv. Eller ja, jag var ju faktiskt ute och röjde förra fredagen. Och lördagen innan det. Men, annars så, totalt asocial.

Hade kund idag. Kombi-behandling. Alltså en lättare helkroppsmassage och ansiktsbehandling express. Ett sällskap på sex damer. Gick bra, trots att min kund bad att få ögonbrynen plockade i sista sekund, precis innan jag skulle lägga på masken. Men jag kom ikapp iallafall så damerna blev klara samtidigt. Så ska jag också ha det när jag blir äldre. Dra på spa med mina tjejpolare.

Nu ska jag kolla på Cloverfield. Jag är inställd på att den är skit. Only time will tell.

Peace.

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback