I'll be up in the gym, just working on my fitness...

Idag har jag gymmat för första gången. Det var kul, men lite läskigt. Det är många spännisar på gymmet som stirrar på en hela tiden. En spännis kom fram & gav kvinnan brevid mig råd om hur hon skulle utföra en viss
övning. Hade han kommit fram till mig hade jag smockat till honom. Får se när det blir gym-träning nästa g
ång. 
                                                                                           
Men så länge vill jag tipsa om en bra bok som tar upp träning och kost                                                       
på ett lättförståeligt och informativt sätt; Paulúns näringslära. Det är en
samling av Fredrik Paulúns bästa artiklar som behandlar ämnet träning och mat.                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback