fult fult fult

Nummer ett på det fulaste jag vet i hela världen och borde faktsikt förbjudas-listan är Foppa-toffeln. Jag vet idag inget som är fulare. Det spelar ingen roll att man försöker färgkoordinera dem med sina kläder eller på något annat vis matcha dem med dagens outfit. De är bara fula. Så fula att de faktiskt borde förbjudas.

Jag förstår verkligen inte denna Foppa-toffel-hysteri. Det finns till och med Foppa-toffeln-kopior. Hur sjukt är inte det? Typ "vi tar det fulaste som finns och gör en kopia på dem och säljer under ett annat varumärke, sen kommer vi bli multimiljadärer". Jag menar, hur tänkte man? Det sjukaste är att de är säkert multimiljonärer.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gud ja så fula dem är! Och det senaste med att dekorera dem gör dem ju inte snyggare för det. *GAH* Håller med förbjud skiten!

2007-07-31 @ 20:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback