Creepy

Jag har nog aldrig varit så rädd när jag åkt buss som ikväll. En riktigt creepy kille satte sig brevid mig och tog på mitt lår, min arm och mitt hår. Jag blev så rädd att jag skakade. Tur att det var massa annat folk på bussen och att stationen han skulle av på var nästa...

Det började med att han satt själv på andra sidan gången, jag märkte direkt jag klev på att han var weird, eller ja, direkt jag satt mig... Jag tror han var påverkad av något. Men först verkade det som att han skulle gå av för han gick fram och ställde sig vid dörren precis när en kvinna gått av, på vägen tog han i min väska. Jag blev livrädd att han skulle sno den, jag hade min dator i den. 

Men så gick han inte av utan kom och satte sig på sätet brevid mig där jag hade två väskor... Helskum... Men jag drog upp väskorna i mitt knä för jag var säker på att han skulle sno dem. Vet inte om han kanske tolkade det som en invit till att börja antasta mig... Men som tur var så gick han av bara sekunder senare och kanske ännu mer tur var att jag inte skulle av på samma station. Och även om jag skulle det så hade jag knappast stigit av.

Nu börjar jag bli duktigt trött på killar som tror att de kan bete sig hur som helst mot tjejer. Man måste för fan kunna åka buss till sin pojkvän en lördag-kväll! 

Kommentarer
Postat av: F

sjukt. Tur att inte alla är sånna..

Postat av: Susanne

Vilket trauma :( Hatar alla dessa snusk som smyger runt.

2007-07-24 @ 11:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback