Back from the cruise.

Igår var jag på en 23-timmars kryssning med familjen. Mycket trevligt. Jag shoppade som en galning! (såklart). Köpte en helt fantastiskt, underbar, magisk sak. "No spots"  från Lumene. En penna med gelé i som man duttar på sin finne lite då och då under dagen och innan man vet ordet av så är den gone and lost forever. Billig var den också, bara 55 på båten, tror den ligger på 70 nånting i butik. Den rekommenderas starkt!

Köpte även lite annat småkrafs och 1 och en halv liter sprit. Nice... =)

On another note, så idag har jag även fixat min klocka på lunchen!!! Har inte haft min älskade klocka på hundra år, men nu är den äntligen fixad!

Nu ska jag jobba på lite så jag kommer hem nångång.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback