The longest day ever...

Idag är nog världens längsta dag. Det finns inget att göra. Allt ligger nere och vi kan inte göra något. Så vi sitter och spelar på MSN, löser korsord och snackar skit.

Skulle komma till jobbet tidigt imorse. Det gick ju lagomt bra. Har alla kläder hos pojkvännen. Så i ren desperation och panik så provade jag alla dugliga kläder som fanns rena. Jag hde ju bestämt en outfit, men kom på att hälften av kläderna låg hos killen, så det funkade liksom inte riktigt. Oh well, kläder fick jag iallafall på mig. Snygga? Nej, men om man ändå bara sitter inne på ett kontor utan någon som helst kontakt med omvärlden så känns det som om det inte spelar någon roll. 

Fan. Jag måste shoppa. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback